Ankieta od Orange…

Ankieta od Orange - moja opinia

Dostałem dzisiaj od Orange maila z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety. Niestety przez skopany skrypt ich formularza nie byłem w stanie wysłać swojej opinii (albo po prostu formularz nie przyjmuje krytyki;), więc wrzucam swoje odpowiedzi poniżej…

Na ile jesteś ogólnie zadowolony z obsługi Klienta w Orange
w związku z ostatnio zgłoszoną sprawą?

zdecydowanie niezadowolony

Czy Twoja sprawa została załatwiona?

nie

Czy jesteś zadowolony z czasu załatwienia tej sprawy?

zdecydowanie niezadowolony

Czy jesteś zadowolony z obsługi przez Pracownika, który załatwiał tą sprawę?

niezadowolony

Czy poleciłbyś usługi Orange innej osobie / innej firmie?

zdecydowanie odradzałbym

Napisz proszę co moglibyśmy zrobić, żeby kontakt z obsługą był bardziej satysfakcjonujący?

Nie naciągajcie ludzi na nielimitowane oferty, które gdzieś w regulaminach mają poukrywane limity. Ja osobiście czuję się przez was oszukany. Konsultant, który wcisnął mi umowę, zarzekał się, że LTE będzie bez kompletnie żadnych limitów, a po czasie się jednak okazuje, że to wasze ‚bez limitów’ to zaledwie 30 GB (mimo tego, że w opisie usługi jak wół jest napisane ‚Nielimitowane LTE z pełną prędkością transferu po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych’).

Jeżeli chcecie, sprzedam wam patent na wyciągnięcie jeszcze większej kasy od klientów – w ofertach, w których ludzie mają nielimitowane rozmowy i wiadomości SMS dodajcie w regulaminach takie zapisy:

  • rozmowy są nielimitowane, ale po przekroczeniu pakietu 10 minut maksymalna głośność rozmowy zostanie ograniczona do 5%,
  • wiadomości SMS są nielimitowane, ale po przekroczeniu pakietu 10 wiadomości, długość kolejnych wiadomości będzie ograniczona do 5 znaków.

W ten sposób wasza oferta będzie spójna na każdym polu.

Dziękuję za uwagę.

Zrzut wypełnionej ankiety

Ankieta od Orange - moja opinia

I wspomniany wcześniej błąd:

Ankieta od Orange - moja opinia